У Вінницькій області працює оперативний штаб з протидії рейдерським захопленням земель та врожаю, телефон «гарячої лінії» ГТУЮ у Вінницькій області: (0432) 66-11-66, графік роботи «гарячої лінії» – пн.-чт.: 09.00-13.00, 14.00-18.00; пт.: 09.00-13.00, 14.00-16.45. Крім того, про факти рейдерських захоплень можна повідомляти на «гарячу лінію» Вінницької облдержадміністрації за телефоном: (0432) 61-45-03 чи email: stopreаder@vin.gov.ua

Громадська приймальня

Додати питання
Як виконується судове рішення Крижопільського р_н суду від 27/11/2011р №2-а-3810/11р відправлено 05/05/2015р 21036, м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе, 7Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області отримано Процюк І П 07/05/2015р
Керуючись пунктом 4.11. ("організовує та забезпечує роботу громадських приймалень з надання безоплатної первинної правової допомоги, надає їм методичну допомогу") розділу 4 ("Головне територіальне управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань") ПОЛОЖЕННЯ про Головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, ЗАТВЕРДЖЕНОГО наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 № 1707/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 червня 2011 р. за № 759/19497, прошу надати роз'яснення норми права передбаченої пунктом 4 частини 1 статті 6 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" від 14.05.2015 № 417-VIII, а саме: "Співвласники багатоквартирного будинку мають право безоплатно одержувати інформацію про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку і площу таких квартир та приміщень у порядку і межах, визначених законом". Пояснення, будьте ласкаві, надайте в розрізі структурних елементів норми права - диспозиції, гіпотези, санкції. Де диспозиція — центральний елемент норми права, в якому у вигляді владного припису закріплено правило поведінки, змістом якого виступають суб'єктивні права та юридичні обов'язки; гіпотеза — структурний елемент норми права, який вказує на умови, за наявності або відсутності яких вступає в дію правило поведінки; санкція — частина норми права, яка містить вказівки щодо юридичних наслідків порушення правила, зафіксованого в диспозиції. Особливу увагу прошу звернути на роз'яснення щодо можливості одержання: - якої інформації про суб’єктів права власності на всі квартири та нежитлові приміщення у багатоквартирному будинку; - у якому порядку; - в яких межах; - яким законом це визначається. Дякую! З повагою, Олег.
Прошу роз'яснити, чи зобов'язані ЖЕКи або інші установи, організації, підприємства надавати за запитом ініціативної групи (не менше трьох співвласників), з метою визначення форми управління багатоквартирним будинком та прийняття рішень зборами співвласників, відповідно до п.4 ч.1 ст.6 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", а також листа-вказівки Міністерства юстиції України від 01.07.2015 № 19.2 / 46 "Щодо надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно" інформацію в розрізі: 1.) номер квартири чи нежитлового приміщення; 2.) загальна площа цієї квартири чи нежитлового приміщення; 3.) прізвище, ім'я, по батькові власника квартири (фізичної особи) чи нежитлового приміщення; 4.) прізвище, ім'я, по батькові власника квартири (фізичної особи-підприємця) чи нежитлового приміщення, реєстраційний номер облікової картки платника податку-фізичної особи-підприємця; 5.) Назва, код ЄДРПОУ юридичної особи-власника квартири чи нежитлового приміщення; 6.) Назва, серія, номер, ким виданий, дата отримання документа, що підтверджує право власності на квартиру чи нежитлове приміщення. Якщо не зобов'язані надавати, тоді на підставі яких нормативних актів?
Добрый день!Подскажите пожалуйста , какие изменения произошли при оформлении права наследования по закону в 2016 году,( если заявление было подано в 2015, а срок 6 месяцев со дня смерти мамы приходится на январь 2016)?Проживала с родителями до сегодняшнего дня, но в указанный срок получила отказ нотариуса в оформлении, т.к. она мотивировала его изменениями в законодательстве....А так же рекомендовала обратиться позже...Означает ли это увеличение оплаты при оформлении и сбор новых документов?К кому обращаться для выяснения всех этих моментов?И как быстро эта процедура оформления будет происходить?Спасибо.
доброго вечора,я хочу надіслати поштою скаргу на державного виконавця Круголю Юрію Васильовичу,яку адресу мені вказати? в якому кабінеті він знаходиться?
Доброго дня. В нашому місті змінили назву деяких вулиць - мене цікавить скільки я повинна сплатити за зміну назви в БТІ (тех.паспорт та будинкова книга) та паспортному столі ( штамп в паспорті ) - яка буде вартість послуг. Можливо це буде проводитись безкоштовно - дайте будь-ласка відповідь. (посилання на нормативні акти).
Добрий день, при реєстрації права власності на спадковане майно виникло питання щодо відсутності в районому реєстрі адреси: вул.Чкалова,5 у п. Калинівка, с/р Трибусівка, Піщанський район. Ця адреса значиться у БТІ смт Піщанка, в сільській раді Трибусівки, домогосподарській книзі сільської ради. Як вирішити питання щодо отримання свідоцтва на право власності на спадковане нерухоме майно?
На торгах Сетам двічі я купив товар, лот 22555 Оплатив,протокол підписав вислав в київ, але вінницькі виконавці нач Совик Р. очевижно товар собі забрав бо мені після скандалу лист видав а в сетам не переслав Майже рік хожу по інстанціям В обл ДВС з таким совиком нічого зробити не можуть чи не хочуть, а може він і їх підкупив Розберіться Чекаю відповідь
я власниця земельної ділянки с/г призначення. У 2008 році я уклала договорі оренди з одним із підприємств який закінчується 10.06.2017. Мене цікавить якщо я укладу договір оренди з іншим підприємством зараз у якому напишу що він вступає у силу з моменту закінчення попереднього договору (тобто 10.06.2017) чи можу я зареєструвати такий договір зараз?
Чи поширюється на випускників 2014 року, які укладали тристоронню угоду про відпрацювання з університетом та управлінням юстиції, та на даний час перебувають в трудових відносинах з управлінням юстиції, постанова КМУ від 15.04.2015 № 216, якою скасоване обов'язкове трирічне відпрацювання студентами, що навчались за цільовими направленнями? Відповідь прошу надати із посиланням на чинне законодавство.
Ми з чоловіком і донькою поїхали на роботу в Грецію, там чоловік отримав громадянство Греції, а я народила 2гу дитину-сина. В свідоцтві про народження вказано що він громадянин Греції. Чоловіка посадили в Греції у тюрму, а я з 2ма дітьми повернулася в Україну. Зараз хочу подати заяву про стягнення з нього аліментів на 2х дітей. Підскажіть будьласка як краще зробити і простіше - подати позов у Тиврові і стягнути аліменти а вже потім рішення подавати на виконання за кордон чи краще одразуж подати документи до Вас щоб суд Греції виносив рішення про стягнення аліментів? Що порадите в такій ситуації і в який кабінет в управління юстиції звернутися за допомогою та номер телефону
здравствуйте. Я,Унтила Ольга Владимировна, сейчас живу в АРКрым Сакский р-он с Ивановка ,родилась 1960г. в Винницкой области г.Бар ,-в связи со сложившейся ситуацией и поломанной ногой у меня нет возможности приехать в Г.Бар за документами на получение пенсии. Немогли бы вы мне помочь - отправить документы в электронном виде по эмейлу на адрес - olya.untila@mail.ru , либо ответить по почте как мне быть и что дальше делать. Для получения пенсии в Пенсионный Фонд необходима справка о браке(смене фамилии Ревко - Унтила), все документы по справкам о работе в г. Бар + реорганизация(с... до... - дата, № приказа). Свидетельство о 2-ом браке С Унтила Дмитрием Анатольевичем 1956г.рожд.+ Ревко Ольга Владимировна 1960г.рожд. выдано - 1992г. Девечья фамилия Резник Ольга Владимировна. Также необходима справка подтверждающая стаж по трудовой книжке БТ-1№5111412
Мій батько, Карандо (Корандо) Сергій Іванович, 1919 р.н., отримував перший паспорт у м.Гнівань, де закінчував школу. Це, приблизно, 1936-1938 роки. За роки війни свідоцтво про народження втрачене. Сьогодні з"явилася нагальна потреба встановити його батьків. Куди мені звернутися для отримання довідки, на підставі якого документу було видано паспорт. Проживаю у місті Хмельницькому, запишуся на прийом і приїду, коли вкажете, куди: у Гнівань, у Вінницю чи в районний центр? З повагою, І.Назаревич
Добрий день! У мене питання про те, чи має право Управління праці та соціального захисту населення відмовити мені в наданні допомоги при народженні дитини на підставі того, що я не надаю довідку про склад сім'ї. Я перебуваю в зареєстрованому шлюбі, народила другу дитину 05 червня 2015 р. і планую подати документи до УПСЗН для призначення такої допомоги на цю дитину. Коли я прийшла до УПСЗН на консультацію, вони написали мені перелік документів, які я маю подати. Серед цих документів - довідка про склад сім'ї з прописаною дитиною. В поточних редакціях Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” від 21.11.1992 № 2812-XII та Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1751, подання довідки про склад сім’ї не передбачено. Хоча в цих документах зазначено, що УПСЗН «має право отримувати від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій відомості, необхідні для призначення допомоги при народженні дитини», на мій погляд, довідка про склад сім'ї не є необхідним документом для призначення цієї допомоги.  Чи має УПСЗН право відмовити мені в призначенні допомоги на дитину лише тому, що я не подаю цю довідку?
Добрий день, у мене до вас запитання та скарги. В мене помер батько, я звернувся у першу державну нотаріальну контору вул. Хм. шосе 7 з поданням заяви про отримання спадщини за законом. Мене направили до консультанта який сказав писати заяву по зразку який висить у коридорі. Написавши заяву консультант відповіла що заява з помарками треба переписати.Текст заяви ледь вміщається на лист А4 ! Переписавши ше раз і вистоявши знов у черзі консультант відповіла шо вам тут треба було писати інше не так як у зразку і я вам казала. Звісно ж про це вона не казала.Я вирішив надрукувати заяву і зробив це за всіма її новими вказівками. І вам просто не передати мого здивування коли на 4 день моїх походів до неї моя заява знову не вірна через те шо я надрукував " у померлого крім мене ще є син ПІБ та дружина ПІБ", а потрібно: "крім мене у померлого ще є син ПІБ та дружина померлого ПІБ". І звісно ж про це вона знову мені казала.Не важаю що це якась дуже важлива помилка у заяві. І я не один в такій ситуації, всі люди які приходили писати заяви виходили від консультанта знервовані переписувати заяви по 3-5 разу і знов у чергу таких же і за це знущання ще заплатити 102 гривні? На сайті: http://old.minjust.gov.ua/11709#22 я знайшов набагато простіший зразок заяви на отримання спадщини, чи можна ним користуватись, а не тим який придумала нотаріальна контора? Зараз йду 5 раз до консультанта з різними варіантами заяв, якщо знову не вірно буду писати скаргу від себе та інших таких же громадян. Дякую!

Круголь Юрій Васильович - начальник Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області.

Головні розділи 

Напрямки діяльності

Фотогалерея

Відеогалерея

ГУЮ на Фейсбук

Skype

Гарячі телефонні лінії

banner of_hotline

Зараз на сайті 

На сайті 87 гостей та відсутні користувачі

Skype

Інформація для громадян,які приїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополя

Громадська приймальня ГУЮ Вінницької обл.

banner of_odryzhenya

banner of_torgu

link00
link00

Реєстри

banner of_visnik

banner of_notarius

banner of_byuleten

 Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції

banner of_korupciya

Scroll to top