×

Попередження

JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 82

У Вінницькій області працює оперативний штаб з протидії рейдерським захопленням земель та врожаю, телефон «гарячої лінії» ГТУЮ у Вінницькій області: (0432) 66-11-66, графік роботи «гарячої лінії» – пн.-чт.: 09.00-13.00, 14.00-18.00; пт.: 09.00-13.00, 14.00-16.45. Крім того, про факти рейдерських захоплень можна повідомляти на «гарячу лінію» Вінницької облдержадміністрації за телефоном: (0432) 61-45-03 чи email: stopreаder@vin.gov.ua
Контактна інформація

Місце знаходження Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області :

21036, м.Вінниця, вул.Хмельницьке шосе, 7

Номери засобів зв’язку: 66-11-74, 66-11-76

Адреса електронної пошти:   Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Розпорядок роботи :

- початок роботи: 9.00;
- перерва: з 13.00 до 13.45;
- закінчення роботи: 18.00
- п’ятниця – закінчення роботи:16.45
- напередодні святкових і неробочих днів закінчення роботи на одну годину раніше.
- вихідні дні: субота, неділя.

Правові засади діяльності
Правила внутрішнього трудового розпорядку
Основні завдання напрямки діяльності

Відповідно до Положення про Головні територіальні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній республіці Крим, містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 23.06.2011 №1707/5 (зі змінами) основними завданнями Головного територіального управління юстиції є:

реалізація державної правової політики, державної політики з питань банкрутства, державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, державної реєстрації договорів комерційної концесії (субконцесії), реєстрації (легалізації, прийняття повідомлення про утворення) об'єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, статутів, друкованих засобів масової інформації; забезпечення реалізації державної політики у сферах організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб);

{Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1843/5 від 14.12.2012; в редакції Наказів Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013, № 115/5 від 30.01.2015}

внесення на розгляд Мін'юсту пропозицій щодо формування та реалізації політики у зазначених сферах;

{Абзац третій пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 916/5 від 20.06.2012, № 1330/5 від 03.07.2013, № 115/5 від 30.01.2015}

забезпечення роботи нотаріату;

експертне забезпечення правосуддя;

протидія легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансуванню тероризму (щодо нотаріусів, адвокатів та інших осіб, які надають юридичні послуги);

здійснення в межах повноважень міжнародно-правового співробітництва.

4. Головне територіальне управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань:

4.1 узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд Мін'юсту;

{Підпункт 4.1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.2 підтримує тексти актів законодавства у контрольному стані, веде їх облік та здійснює зберігання;

4.3 здійснює узагальнення роботи з питань систематизації законодавства підвідомчих органів та установ юстиції, надає їм практичну та методичну допомогу з цих питань;

4.4 координує діяльність територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій з питань систематизації законодавства, перевіряє стан такої діяльності, надає рекомендації щодо її поліпшення і вносить пропозиції про усунення виявлених недоліків;

4.5 бере участь у формуванні Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів;

4.6 забезпечує розгляд запитів на отримання публічної інформації, забезпечує доступ до публічної інформації;

{Підпункт 4.6 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.7 формує локальні реєстри Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі за контрактом, та Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі на підставі договору, а також розглядає пропозиції центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги про виключення таких адвокатів з локальних реєстрів відповідно до закону;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.7 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 446/5 від 23.03.2012}

4.8 проводить за рішенням Мін’юсту конкурси для залучення адвокатів для надання безоплатної вторинної правової допомоги;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.8 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 446/5 від 23.03.2012}

4.9 забезпечує підвідомчі органи та установи юстиції "Офіційним вісником України" та іншими офіційними збірниками актів законодавства, що визначені Мін'юстом, кодексами України; доводить інформацію про збірники актів законодавства, що видаються Мін'юстом, та про доступ до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів до відома органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян;

4.10 координує діяльність територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, а також державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об'єднань, навчальних закладів з питань правової освіти населення, перевіряє стан їх діяльності із зазначених питань, надає їм необхідну методичну допомогу, консультує їх з питань підготовки навчально-тематичних планів, програм, посібників, визначення форм і методів правового навчання; дає рекомендації щодо його вдосконалення; бере участь у проведенні семінарів, конференцій, олімпіад, конкурсів та інших навчально-методичних заходів;

4.11 організовує та забезпечує роботу громадських приймалень з надання безоплатної первинної правової допомоги, надає їм методичну допомогу;

{Підпункт 4.11 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 446/5 від 23.03.2012}

4.12 бере участь у проведенні ліцензійної та акредитаційної експертизи спеціальності "Правознавство", поточних перевірках дотримання державних вимог щодо провадження освітньої діяльності у вищих навчальних закладах, що здійснюють підготовку юристів;

4.13 організовує та забезпечує роботу громадських приймалень із надання безоплатної правової допомоги малозабезпеченим верствам населення, надає їм методичну допомогу;

4.14 здійснює через засоби масової інформації інформування населення з питань держави і права, захисту прав і основних свобод людини, законодавства та діяльності підвідомчих органів та установ юстиції;

4.15 бере участь у розробленні та розповсюдженні методичних матеріалів у сфері захисту прав, свобод і законних інтересів громадян;

4.16 сприяє розвитку надання юридичних послуг з метою реалізації прав, свобод і законних інтересів громадян та юридичних осіб;

4.17 надає методичну допомогу територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органам виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевим державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування у приведенні їхніх нормативно-правових актів у відповідність до законодавства;

4.18 здійснює методичне керівництво правовою роботою в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органах виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об'єднаннях;

4.19 організовує підвищення кваліфікації працівників юридичних служб територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об'єднань, проводить стажування, семінари й наради з працівниками юридичних служб спільно з іншими органами виконавчої влади;

4.20 перевіряє в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органах виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністраціях, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об'єднаннях стан правової роботи, надає рекомендації щодо її поліпшення, вносить пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

4.21 здійснює відповідно до законодавства державну реєстрацію нормативно-правових актів територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, їх управлінь, відділів, інших структурних підрозділів, а також обов’язкових постанов по порту, що приймаються адміністрацією морських портів України згідно зі статтею 17 Закону України "Про морські порти України", веде реєстр цих актів;

{Підпункт 4.21 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1537/5 від 26.07.2013}

4.22 скасовує рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів;

4.23 перевіряє в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, органах виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласних, Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях, їх управліннях, відділах, інших структурних підрозділах, адміністрації морських портів України стан додержання законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів, вимагає у разі потреби подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію або їх скасування, вносить пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

{Підпункт 4.23 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1537/5 від 26.07.2013}

4.24 бере участь у виданні журналів і газет загальноправового характеру; вивчає попит на юридичну літературу, бере участь у плануванні її випуску місцевими видавництвами;

4.25 сприяє створенню організаційних, економічних та інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, у тому числі процедур банкрутства державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків;

{Підпункт 4.25 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1972/5 від 27.12.2012}

4.26 готує на запит суду, прокуратури або іншого уповноваженого органу висновки про наявність ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства;

{Підпункт 4.26 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1972/5 від 27.12.2012}

4.27 забезпечує за дорученням Міністерства юстиції України супроводження провадження у справі про банкрутство державних підприємств та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків;

{Підпункт 4.27 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1972/5 від 27.12.2012}

4.28 організовує проведення аналізу фінансово-господарського стану суб'єктів господарювання щодо наявності ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, незаконних дій у разі банкрутства при порушенні проваджень у справах про банкрутство державних підприємств і підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п'ятдесят відсотків;

{Підпункт 4.28 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1972/5 від 27.12.2012}

4.29 здійснює за дорученням Міністерства юстиції України контроль за діяльністю арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);

{Підпункт 4.29 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1972/5 від 27.12.2012}

4.30 забезпечує формування Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, та видає довідки з цього Єдиного реєстру за запитами фізичних і юридичних осіб;

{Підпункт 4.30 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1972/5 від 27.12.2012}

4.31 бере участь в організації підготовки осіб, які мають намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

{Підпункт 4.31 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1972/5 від 27.12.2012}

4.32 бере участь у підвищенні кваліфікації арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів);

{Підпункт 4.32 пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1972/5 від 27.12.2012}

4.33 організовує через структурний підрозділ, що забезпечує реалізацію повноважень з питань державної виконавчої служби, виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб) відповідно до законів України;

{Підпункт 4.33 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

4.34 установлює та затверджує розміри плати за надання працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану платних послуг;

{Підпункт пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

4.35 здійснює контроль за організацією роботи структурних підрозділів районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції;

здійснює через структурний підрозділ, що забезпечує реалізацію повноважень з питань державної виконавчої служби, контроль за організацією роботи структурних підрозділів районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції з цих питань;

{Підпункт 4.35 пункту 4 доповнено новим абзацом згідно з Наказом Міністерства юстиції№ 115/5 від 30.01.2015}

{Підпункт пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013, № 115/5 від 30.01.2015}

4.36 забезпечує структурні підрозділи районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції бланками та іншою документацією, яка використовується у діяльності цих структурних підрозділів;

{Підпункт пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013, № 115/5 від 30.01.2015}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

4.37 здійснює контроль за дотриманням порядку реєстрації обтяжень рухомого майна іпотекою та веденням Державного реєстру обтяжень рухомого майна у порядку, визначеному законодавством;

{Підпункт пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

{Підпункт пункту 4 виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013}

4.38 організовує роботу установ нотаріату, перевіряє їх діяльність і вживає заходів до її поліпшення, здійснює керівництво державними нотаріальними конторами та перевірку організації нотаріальної діяльності державних і приватних нотаріусів, контролює дотримання нотаріусами порядку вчинення нотаріальних дій та виконання ними правил нотаріального діловодства, забезпечує роботу комісії з питань застосування санкцій за порушення вимогЗакону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму";

{Підпункт  пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1920/5 від 24.12.2012}

4.39 забезпечує і контролює діяльність нотаріального архіву щодо зберігання нотаріальних документів;

4.40 визначає нотаріальний округ, реєструє приватну нотаріальну діяльність, веде та зберігає реєстраційні справи приватних нотаріусів, уносить зміни в реєстраційне посвідчення та анулює його, контролює дотримання вимог щодо організації робочого місця приватного нотаріуса;

4.41 уносить подання до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату про допуск осіб до складання кваліфікаційного іспиту на право на зайняття нотаріальною діяльністю;

{Підпункт  пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1920/5 від 24.12.2012}

4.42 зупиняє, припиняє діяльність нотаріусів, готує обґрунтовані подання на розгляд Мін'юсту щодо анулювання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю;

4.43 встановлює розміри плати за надання державними нотаріусами додаткових послуг правового характеру, які не пов'язані із вчинюваними нотаріальними діями, а також технічного характеру;

4.44 контролює обіг спеціальних бланків нотаріальних документів;

4.45 контролює своєчасність та правильність унесення нотаріусами записів до Єдиних реєстрів, що діють у системі нотаріату;

4.46 здійснює аналітично-методичне забезпечення нотаріальної діяльності, узагальнює та регулює нотаріальну практику, готує для нотаріусів роз'яснення в межах своєї компетенції, забезпечує надання нотаріусам методичної допомоги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

{Підпункт пункту 4 в редакції Наказів Міністерства юстиції № 1920/5 від 24.12.2012, № 886/5 від 15.05.2013}

4.47 уносить подання до Вищої кваліфікаційної комісії нотаріату про допуск осіб, приватна нотаріальна діяльність яких не здійснювалася протягом трьох років після отримання свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю і які не працювали нотаріусами, консультантами державної нотаріальної контори чи помічниками (консультантами) приватних нотаріусів, не були посадовими особами, які здійснюють керівництво та контроль за діяльністю нотаріату та які повинні підтвердити свою кваліфікацію шляхом складання нового кваліфікаційного іспиту в порядку, встановленому чинним законодавством, до подання заяви про реєстрацію нотаріальної діяльності;

{Підпункт пункту 4 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1920/5 від 24.12.2012}

4.48 забезпечує ведення Єдиного реєстру спеціальних бланків нотаріальних документів, Єдиного реєстру нотаріусів, Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Спадкового реєстру, Єдиного реєстру довіреностей, Державного реєстру актів цивільного стану громадян; Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань, Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності;

{Підпункт пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 1330/5 від 03.07.2013, № 115/5 від 30.01.2015}

4.49 здійснює контроль за діяльністю атестованих судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ і здійснюють свою діяльність на підставі свідоцтва Мін'юсту та внесені до державного Реєстру атестованих судових експертів;

4.50 здійснює нагляд у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму за діяльністю відповідних суб'єктів первинного фінансового моніторингу - нотаріусів, адвокатів, осіб, які надають юридичні послуги, шляхом проведення планових та позапланових перевірок, у тому числі виїзних; забезпечує надання методологічної, методичної та іншої допомоги суб'єктам первинного фінансового моніторингу;

4.51 здійснює регулювання з урахуванням політики, процедур та систем контролю оцінки ризиків у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму з метою визначення відповідності заходів, що здійснюються суб'єктами первинного фінансового моніторингу, та зменшення ризиків під час їх діяльності у цій сфері;

4.52 вимагає від суб'єктів первинного фінансового моніторингу виконання вимог законодавства, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму суб'єктами первинного фінансового моніторингу, а в разі виявлення порушень вимог законодавства вживає заходів для їх усунення; проводить перевірку організації професійної підготовки працівників та керівників підрозділів, відповідальних за проведення фінансового моніторингу;

4.53 інформує Мін'юст з метою виконання покладених на нього завдань про виявлені порушення законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму суб'єктами первинного фінансового моніторингу та заходи, вжиті для їх усунення; забезпечує зберігання інформації, що надійшла від суб'єктів первинного та державного фінансового моніторингу і правоохоронних органів; одержує від суб'єктів первинного фінансового моніторингу інформацію, необхідну для виконання ним функцій з регулювання і нагляду за суб'єктами первинного фінансового моніторингу; застосовує санкції до суб'єктів первинного фінансового моніторингу;

4.54. Організовує взаємодію судів та інших органів державної влади у цивільних та кримінальних справах із компетентними органами іноземних держав на підставі законів, міжнародних договорів України; забезпечує виконання положень міжнародних договорів України про правову допомогу та правові відносини у цивільних та кримінальних справах.

{Пункт 4 доповнено новим підпунктом згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3568/5 від 22.12.2011}

4.55 забезпечує судовий захист прав та інтересів заявників у судах України у випадках, встановлених Конвенцією про цивільно-правові аспекти міжнародного викрадення дітей;

4.56 організовує діяльність регіональних відділень Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини при Головних територіальних управліннях юстиції, які діють у порядку, передбаченому Мін'юстом;

{Підпункт 4.56 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.57 за дорученням Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини та Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини вивчає факти, збирає докази та надсилає копії матеріалів у справах, що перебувають у провадженні Європейського суду з прав людини, а також іншу інформацію, необхідну для забезпечення діяльності Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини;

4.58 за дорученням Мін'юсту представляє інтереси Кабінету Міністрів України, Мін'юсту під час розгляду справ у судах Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, готує матеріали до розгляду цих справ;

{Підпункт пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 916/5 від 20.06.2012, № 115/5 від 30.01.2015}

4.59 здійснює контроль (нагляд) за дотриманням законодавства у визначених сферах діяльності, вживає заходів для запобігання порушенням у цих сферах та приймає відповідні обов’язкові до виконання рішення;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.59 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.60 забезпечує надання методичної допомоги державним реєстраторам, нотаріусам як спеціальним суб’єктам, на яких покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та їх обтяжень, іншим державним службовцям та працівникам структурних підрозділів районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, органів державної реєстрації актів цивільного стану у визначених сферах діяльності;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.60 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.61 здійснює організаційне керівництво відділами державної реєстрації актів цивільного стану з надання ними платних послуг, перевіряє їхню роботу;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.61 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.62 складає та подає в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.62 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.63 розглядає матеріали щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану, а також надає інформацію про анульовані свідоцтва для оприлюднення на офіційному веб-сайті Мін’юсту у випадках, визначених законодавством;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.63 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.64 веде облік бланків свідоцтв про державну реєстрацію, зберігає ці бланки, а також зберігає другі примірники книг державної реєстрації актів цивільного стану та метричних книг, складених на території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, а також вносить у встановленому законодавством порядку відповідні зміни до актових записів цивільного стану та повторно видає на їх підставі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.64 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.65 узагальнює практику роботи органів державної реєстрації;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.65 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.66 здійснює перевірку достовірності, належного оформлення документів, які видаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану, для подальшого використання за кордоном та засвідчує їх;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.66 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.67 здійснює відповідно до законодавства державний контроль за виконанням виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад делегованих повноважень з питань державної реєстрації актів цивільного стану;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.67 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.68 забезпечує здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до законодавства;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.68 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.69 забезпечує надання інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до законодавства;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.69 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.70 забезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.70 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.71 забезпечує здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відповідно до законодавства;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.71 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.72 забезпечує надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відповідно до законодавства;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.72 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.73 проводить спеціальну перевірку наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.73 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.74 приймає рішення щодо легалізації обласних, регіональних і республіканських професійних спілок та їх об’єднань, реєстрації структурних утворень політичних партій, регіональних торгово-промислових палат, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об’єднань, місцевих асоціацій кредитних спілок, постійно діючих третейських судів, друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження, реєстрації статуту територіальної громади міста Севастополя, місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням асоціацій з урахуванням адміністративно-територіальних одиниць, на які поширюється діяльність органів місцевого самоврядування, що об’єднуються;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.74 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.75 приймає рішення щодо взяття до уваги повідомлення організацій всеукраїнських професійних спілок;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.75 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.76 приймає рішення щодо реєстрації, взяття до відома, погодження змін до статутних документів та керівних органів зареєстрованих (легалізованих) громадських формувань;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.76 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.77 приймає повідомлення про зміни до статуту (положення), складу керівних органів, місцезнаходження та припинення діяльності місцевих осередків громадських об’єднань зі статусом юридичної особи;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.77 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.78 приймає рішення щодо державної реєстрації змін до Положення про постійно діючі третейські суди, регламенту третейських судів, списків третейських суддів;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.78 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.79 виконує функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань, Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.79 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.80 готує звітність щодо вищезазначених громадських формувань та друкованих засобів масової інформації, яку подає у встановлені строки до Мін’юсту;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.80 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.81 веде облік надходження обов’язкових безоплатних примірників видань;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.81 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.82 здійснює контроль за додержанням структурними утвореннями політичних партій положень статутів політичних партій, Конституції та законів України, звертається до суду із заявою про анулювання реєстраційного свідоцтва постійно діючого третейського суду у випадках, передбачених законодавством;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.82 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.83 здійснює перевірки районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції з питань державної реєстрації та бере участь у перевірках, що проводяться Мін’юстом;

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.83 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.84 готує звіти щодо витрачання бланків у визначених сферах діяльності;».

{Пункт 4 доповнено підпунктом 4.84 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 115/5 від 30.01.2015}

4.85 здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, указів Президента України та постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України.

{Підпункт пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 694/5 від 25.04.2014}

 

Загальні правила роботи управління

Розпорядок роботи Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області:

  • початок роботи: 9.00
  • перерва: з 13.00 до 13.45
  • закінчення роботи: 18.00
  • п’ятниця – закінчення роботи: 16.45
  • напередодні святкових і неробочих днів закінчення роботи на одну годину раніше.
  • вихідні дні: субота, неділя.

Тривалість робочого часу державних службовців Головного  територіального управління юстиції у Вінницькій області визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про державну службу".

 Для працівників апарату Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області встановлюється п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями - суботою і неділею.
Тривалість робочого часу працівників становить 40 годин на тиждень (за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України).

У випадках, передбачених статтею 56 Кодексу законів про працю України, окремим працівникам на їх прохання може встановлюватися неповний робочий день чи тиждень з оплатою праці пропорційно відпрацьованому ними часу.

У апараті Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області встановлено такий розпорядок роботи:
- початок роботи з 9 години - протягом тижня;

- перерва на обід з 13 години до 13 години 45 хвилин - протягом робочого тижня;
- кінець робочого дня у понеділок, вівторок, середу та четвер - о 18 годині, у п’ятницю - о 16 годині 45 хвилин.

Напередодні святкових і неробочих днів тривалість робочого дня зменшується на одну годину.

З метою своєчасного виконання завдань і доручень керівництва Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області за наказом начальника Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області можливе залучення окремих працівників до служби у вихідні, святкові та неробочі дні, робота за які компенсується відповідно до законодавства про працю.

Для забезпечення оперативного вирішення завдань, що пов’язані з діяльністю Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області, у святкові та вихідні дні за наказом Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області здійснюється чергування заступників начальника управління.

Перебування у робочий час працівників за межами приміщень Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних відділів. Керівники відділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв’язку із службовою необхідністю начальника управління, першого заступника або заступника начальника управління (відповідно до розподілу функціональних обов”язків).
Порядок надання відпусток працівникам апарату Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області регламентується законами України "Про відпустки" та "Про державну службу".
Черговість надання відпусток керівникам структурних підрозділів визначається графіком, що затверджується начальником управління юстиції у січні кожного року.
За рішенням начальника управління юстиції у разі службової необхідності працівники апарату Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області можуть бути відкликані із щорічної або додаткової відпустки (відповідно до Закону України "Про державну службу"), про що видається відповідний наказ Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області.
Частина невикористаної відпустки, що залишилась, надається працівнику апарату Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області у будь-який інший час поточного року або приєднується до щорічної відпустки у наступному році на підставі відповідного наказу Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області.

Контроль за дотриманням графіка відпусток працівників апарату Головного територіального  управління юстиції у Вінницькій області та оформленням документів, пов’язаних з відпустками, здійснює відділ кадрової роботи та державної служби.

Організаційна структура

Організаційна структура
Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

  1. Керівництво управління
    1. Начальник головного територіального управління юстиції
    2. Перший заступник начальника головного територіального управління юстиції
    3. Заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної  виконавчої служби – начальник Управління державної виконавчої служби
    4. Заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації
  2. Управління державної виконавчої служби
    1. Відділ організації та контролю за виконанням рішень
    2. Відділ примусового виконання рішень
    3. Сектор аналітики та статистики
  3. Управління державної реєстрації
    1. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану
    2. Відділ державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань
    3. Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації
    4. Сектор взаємодії з суб'єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів
  4. Відділ з питань нотаріату
  5. Відділ з питань банкрутства
  6. Управління реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти
    1. Відділ реєстрації нормативно-правових актів
    2. Відділ систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти
  7. Сектор судової роботи та міжнародного співробітництва
  8. Відділ кадрової роботи та державної служби
  9. Відділ організаційної роботи, документування та контролю
  10. Управління фінансового та матеріально-технічного забезпечення
    1. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
    2. Відділ матеріально-технічного забезпечення
  11. Сектор з питань забезпечення діяльності Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини
  12. Головний спеціаліст з питань запобігання і виявлення корупції
  13. Сектор зв'язків з громадськістю
  14. Головний спеціаліст з внутрішнього аудиту
  15. Відділи державної виконавчої служби
    1. Барський районний відділ державної виконавчої служби
    2. Бершадський районний відділ державної виконавчої служби
    3. Вінницький районний відділ державної виконавчої служби
    4. Гайсинський районний відділ державної виконавчої служби
    5. Іллінецький районний відділ державної виконавчої служби
    6. Калинівський районний відділ державної виконавчої служби
    7. Крижопільський районний відділ державної виконавчої служби
    8. Липовецький районний відділ державної виконавчої служби
    9. Літинський районний відділ державної виконавчої служби
    10. Мурованокуриловецький районний відділ державної виконавчої служби
    11. Немирівський районний відділ державної виконавчої служби
    12. Оратівський районний відділ державної виконавчої служби
    13. Піщанський районний відділ державної виконавчої служби
    14. Погребищенський районний відділ державної виконавчої служби
    15. Теплицький районний відділ державної виконавчої служби
    16. Тиврівський районний відділ державної виконавчої служби
    17. Томашпільський районний відділ державної виконавчої служби
    18. Тростянецький районний відділ державної виконавчої служби
    19. Тульчинський районний відділ державної виконавчої служби
    20. Чернівецький районний відділ державної виконавчої служби
    21. Чечельницький районний відділ державної виконавчої служби
    22. Шаргородський районний відділ державної виконавчої служби
    23. Ямпільський районний відділ державної виконавчої служби
    24. Замостянський відділ державної виконавчої служби міста Вінниця
    25. Староміський відділ державної виконавчої служби міста Вінниця
    26. Центральний відділ державної виконавчої служби міста Вінниця
    27. Ладижинський міський відділ державної виконавчої служби
    28. Жмеринський міськрайонний відділ державної виконавчої служби
    29. Козятинський міськрайонний відділ державної виконавчої служби
    30. Могилів-Подільський міськрайонний відділ державної виконавчої служби
    31. Хмільницький міськрайонний відділ державної виконавчої служби
  16. Відділи державної реєстрації актів цивільного стану
    1. Барський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану
    2. Бершадський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану
    3. Вінницький міський відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    4. Вінницький районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    5. Гайсинський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    6. Жмеринський міський відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    7. Жмеринський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    8. Іллінецький районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    9. Калинівський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    10. Козятинський міськрайонний відділ державної реєстрації актів цивільного стану
    11. Крижопільський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    12. Ладижинський міський відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    13. Липовецький районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    14. Літинський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    15. Могилів-Подільський міський відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    16. Могилів-Подільський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    17. Мурованокуриловецький районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    18. Немирівський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    19. Оратівський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    20. Піщанський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    21. Погребищенський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    22. Теплицький районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    23. Тиврівський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    24. Томашпільський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    25. Тростянецький районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    26. Тульчинський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    27. Хмільницький міський відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    28. Хмільницький районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    29. Чернівецький районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    30. Чечельницький районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    31. Шаргородський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану
    32. Ямпільський районний відділ державної  реєстрації актів цивільного стану

ІНСТРУКЦІЯ З ДІЛОВОДСТВА
Історичний екскурс
Плани роботи
Звітно-аналітична інформація
Плани проведення та порядок денний відкритих засідань
Акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних)
Проекти рішень, що підлягають обговоренню

На данний час відсутні проекти рішень Головного територіального  управління юстиції у Вінницікій області, що підлягають обговореню.

Круголь Юрій Васильович - начальник Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області.

Головні розділи 

Напрямки діяльності

Фотогалерея

ГУЮ на Фейсбук

Skype

Гарячі телефонні лінії

banner of_hotline

Зараз на сайті 

На сайті 107 гостей та відсутні користувачі

Skype

Інформація для громадян,які приїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополя

Громадська приймальня ГУЮ Вінницької обл.

banner of_odryzhenya

banner of_torgu

link00
link00

Реєстри

banner of_visnik

banner of_notarius

banner of_byuleten

 Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції

banner of_korupciya

Scroll to top