У Вінницькій області працює оперативний штаб з протидії рейдерським захопленням земель та врожаю, телефон «гарячої лінії» ГТУЮ у Вінницькій області: (0432) 66-11-66, графік роботи «гарячої лінії» – пн.-чт.: 09.00-13.00, 14.00-18.00; пт.: 09.00-13.00, 14.00-16.45. Крім того, про факти рейдерських захоплень можна повідомляти на «гарячу лінію» Вінницької облдержадміністрації за телефоном: (0432) 61-45-03 чи email: stopreаder@vin.gov.ua

Розгляд та вирішення скарг здійснюється у строки, встановлені Законом України «Про звернення громадян» (ст.20) з урахуванням особливостей, передбачених Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (ст.37) та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (ст.34). Також слід враховувати положення «Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації».

 

1. Скарги розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.

У разі якщо розгляд та вирішення скарги потребують перевірки діяльності державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації прав, а також залучення скаржника чи інших осіб, Міністерство юстиції України та його територіальні органи можуть подовжити строки розгляду та вирішення скарги, повідомивши про це скаржника. При цьому загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 календарних днів.

 

2. У разі коли розгляд скарги відповідно до Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закони) здійснюється іншим суб’єктом розгляду скарги, така скарга у строк не більше п’яти календарних днів з моменту її реєстрації пересилається суб’єктом розгляду скарги, яким отримано скаргу, за належністю відповідному суб’єкту розгляду скарги, про що повідомляється відповідному скаржнику. (Зазвичай пересилання, залежно від компетенції, здійснюється Міністерством юстиції України до його територіального органу або навпаки. Можуть траплятись випадки пересилання скарги між територіальними органами Міністерства юстиції України).

Строк розгляду скарги у випадку, передбаченому абзацом першим цього пункту, обраховується з дати її реєстрації належним суб’єктом розгляду скарги. При цьому вимога Законів щодо строків подання скарги вважається виконаною, якщо така скарга подана у відповідні строки до суб’єкта розгляду скарги, який пересилав її до належного суб’єкта розгляду скарги.

 

3. Скарга реєструється суб’єктом розгляду скарги відповідно до вимог законодавства з організації діловодства у державних органах у день її надходження.

Строки розгляду та вирішення скарги обраховуються з моменту реєстрації її суб’єктом розгляду скарги. Тобто, день реєстрації скарги суб’єктом розгляду скарги є першим днем її розгляду.

 

 

 

Підготував 03.02.2017 року

заступник начальника Управління державної реєстрації - начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області

Миколюк Я.П.

Круголь Юрій Васильович - начальник Головного територіального управління юстиції у Вінницькій області.

Головні розділи 

Напрямки діяльності

Фотогалерея

Відеогалерея

ГУЮ на Фейсбук

Skype

Гарячі телефонні лінії

banner of_hotline

Зараз на сайті 

На сайті 117 гостей та відсутні користувачі

Skype

Інформація для громадян,які приїхали з Автономної Республіки Крим та міста Севастополя

Громадська приймальня ГУЮ Вінницької обл.

banner of_odryzhenya

banner of_torgu

link00
link00

Реєстри

banner of_visnik

banner of_notarius

banner of_byuleten

 Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції

banner of_korupciya

Scroll to top